Welcome To WhiteRose world .FOLLOW | DASHBOARD.
\\WhiteRose


Stories | TheOwner | MySuperhero

Thursday, November 24, 2011
Tabahkan lah hati ku Ya Allah .



Kenapa lah jadi macam ni kat aku . semua orang tak percaya cakap aku , semua orang nak salah kan aku . konon Dia tu betul sangad . padahal korang tak tahu Dia macam mane . see status Dia pon korang dah tahu memang Dia suke menghina orang . semua kesalahan jatuh dekat aku . oke  aku tahu Dia baik dengan korang , but , korang dah tahu ke siapa diri Dia sebenar . tak kisah lah korang nak percaya cakap siape pun . but , jangan lah terus cakap aku Penipu :( kecik hati aku . kalau aku menipu , aku takkan suruh ape yang aku suruh korang buat tu . korang pikir lah . jangan tiba tiba cakap aku macam tu . but , salah aku jugak cerita pasal Dia dekat korang . kalau Dia tak mula kan dulu , aku takkan mula kan . aku malu orang dok ckp pasal status Dia tu dekat aku . thats y aku nak cerita perangai sebenar Dia dekat korang . okee , suke hati korang nak percaya ke tak . cakap Dia korang boleh percayaa kan ? sape rara korang nak percaya pun kan . its oke , Allah tahu segalanya :') ya Allah , aku mintak sangat kau tunjukkan pada merekaa . siapa yang salah . dan pada orang yang salah tu , bagi lah petunjuk dekat dia . aku mohon sangat . aku tak suke bermasam muka dengan orang . tambah tambah kawan aku sendiri , yang selama ni baik dengan aku . aku mintak maaf sebab aku korang gaduh dengan Dia kan ? Dia benci korang kan . Sumpah aku takde niat nak buat semua tu . aku harap korang akan tahu jugak nanti . aku tak kata aku baik . tapi , sekurang kurangnya aku dah mencegah dari perbuatan tuu . aku hanya nak tegakkan kebenaran . aku nak mngelakkan diri aku dari membuat perkara yang tak elok . setakat mana yang aku boleh elak , aku akan elak . insyallah selagi aku mampu . tapi macam ni jadi dekat aku :( ya Allah . tabah kan lah hati ku hadapi semua dugaan :'( aku berharap sangat suatu hari nanti akan terbukti , aku tak salah .

To Capital S . pleaseee lah , jangan cerita keburukan aku dekat orang lain , kau cermin lah diri kau tu dulu . aku takkan buat kau malu , kalau kau tak buat aku malu dengan orang ramai . dengan status kau macam tu . walau pun tu bukan aku , but orang lain semua dok tanya aku . kau tu ex aku, bile kau marah dekat perempuanorang lain semua anggap tu aku . wehh , mana aku nak letak muke aku . kalau aku ckp tu bukan aku pun , orang tak percayaa . macam macam orang pikir pasal aku . jangan salah kan aku mcm tu weh . kau yang terhegeh hegeh nak kan ? then now nak salah kan aku . pasal kawan kawan kau tu . jangan salah kan diaorg lah . diri sendiri yang salah . kau yang cerita pasal aku kat diaorang . punya lah malu aku time kawan kau cakap mcm tu kat aku . apa yang kau cerita semua . jangan aib kan oraaangg lah wehh . pleaseee . aku tak kacau kau pun lepas kite breakk . now , kau pulak yang kelamkabut sangat . pleaseee open your mind , kau tu dah besar . dengan aku macam kau tu matang sangat . but sebaliknya kau tu macam ape jeaa . terima kasih . kbai !

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puff. Re-Edit by Oyien and icons by Applepine.