Welcome To WhiteRose world .FOLLOW | DASHBOARD.
\\WhiteRose


Stories | TheOwner | MySuperhero

Wednesday, November 23, 2011
New Look :D


jyeahh :D see blog rara . baru kankan ? oyien , thanks oke buad kan blog aku jadi selawa ini Hihi :D ilebiu . post yang before ni , semua dah di delete , korang pun tahu kan , ape yang banyak kan post before ni so , delete kan jea lah . nak buat baru sayang pulak follower dah ramai kan ewahh ewahh :D seronok dengan life sekarang ni :) rara dah tak sekolah kome hoi , maklum lah dah habis SPM . lagi 2 hari je . lepas tu enjoy lah kitee kan :D takde pegi sekolah dah , tade beli baju sekolah dah , beg ke kasut ke ape . #sedeh pulak :( dah nak habis sekolah dah . lepas ni cari pengalaman nak kerja lah pulak kan . takut takut :D mesti lebih mencabar hidup dah kerja ni . selalu mak bapak tanggung hihi :D aku dah ler tak boleh hidup takde mak aku , mcm mane aku nak kerjaa ni , berhadapan dgn org ramai , macam macam jenis org . huhhh . sumpah takut , tak de pengalaman langsungg . takpe lah , nanti aku suruh mak aku cari kan kerja , tak pun , kerja ngn mak aku ler :p hihi :D penampooo mak aku bagi . takpe , rara mesti berdikari sendiri kankan :)

0 loner (s)
| NEW
Template by Puff. Re-Edit by Oyien and icons by Applepine.